Van harte welkom op mijn blog.

De naam van mijn blog zegt al genoeg; ik praat graag, maar schrijf ook graag, vandaar deze blog. Soms echter ben ik me bewust dat zwijgen ook goed kan zijn, ik schrijf dus zeker niet alles klakkeloos van me af......schrijf ik over u of jou wat je niet graag ziet, mail me dan even, dan wijzig ik de tekst.

Als u op deze blog wilt reageren dan kan dit op verschillende manieren. Klik op reacties en het wijst voor zich. Het is leuk als u uw naam eronder zet.

maandag 23 januari 2012

Roodborstje of kippen?

Het is hier niet als het liedje:

Roodborstje tikt tegen 't raam, tik, tik, tik.........Maar Kippen tikken tegen 't raam tik, tik, tik.





En weet je wat ze dan willen: een bakje kattenvoer, dat smikkelen ze lekker op.

Tja..........wie is hier nu in de war??

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Groningen zeker?? Haha, daar doen ze alles anders. Zolang jullie maar "gewoon"blijven doen, vind ik alles best. Genieten jullie?

Gerda praatgraag zei

Ondanks kou, regen, mist, storm en af en toe een zonnetje genieten wij van harte!