Van harte welkom op mijn blog.

De naam van mijn blog zegt al genoeg; ik praat graag, maar schrijf ook graag, vandaar deze blog. Soms echter ben ik me bewust dat zwijgen ook goed kan zijn, ik schrijf dus zeker niet alles klakkeloos van me af......schrijf ik over u of jou wat je niet graag ziet, mail me dan even, dan wijzig ik de tekst.

Als u op deze blog wilt reageren dan kan dit op verschillende manieren. Klik op reacties en het wijst voor zich. Het is leuk als u uw naam eronder zet.

zondag 25 maart 2012

Bezoek aan de boerderie

Gisteren gingen we met z'n tweeën naar de fruit en zuivelboederij Nieuw Slagmaat in Bunnik. http://www.nieuwslagmaat.nl/ Fruit, kaas en andere lekkernij is veel gezonder en bovendien lekkerder als je het vers koopt.
Wat een zaligheid. Natuurlijk wilden we gezonde dingen kopen, maar allereerst gingen we voor het vee. Ik althans wel, lammetjes wilde ik zien, voelen en knuffelen.

Dat is gelukt, kijk maar mee:

Lammetjes die al in de wei mochten, 1 maand oud.


De wat jongere lammetjes stonden veilig in de stal, drinken uit de fles en heerlijk om naar te kijken.



Dit schatje is nog maar een paar dagen oud, geboren mbv een keizersnee


Ach gossie


Een beauty



Een lachend paard


Nee, dit is mijn vinger en niet de fles



Kortom, een heerlijke middag...........het lukte me niet om een lammetje in mijn tas te stoppen:-) Dus, geitenkaas, appels en peren en naar Leusden!

Geen opmerkingen: