Van harte welkom op mijn blog.

De naam van mijn blog zegt al genoeg; ik praat graag, maar schrijf ook graag, vandaar deze blog. Soms echter ben ik me bewust dat zwijgen ook goed kan zijn, ik schrijf dus zeker niet alles klakkeloos van me af......schrijf ik over u of jou wat je niet graag ziet, mail me dan even, dan wijzig ik de tekst.

Als u op deze blog wilt reageren dan kan dit op verschillende manieren. Klik op reacties en het wijst voor zich. Het is leuk als u uw naam eronder zet.

maandag 26 december 2011

Kerstspeech van de Koningin


Een woordwolk van de kersttoespraak van Beatrix: woorden die vaker uitgesproken zijn worden groter weergegeven.

Vandaag keken we de toespraak van Beatrix terug op programma gemist. Een mooie toespraak, je kunt merken dat ze weet waar ze over spreekt. We hebben ook een duurzame en saamhorige samenleving nodig. Hebzucht en egoïsme werd genoemd, bedenk dus dat er meer is dan deze twee dingen!

Verbeter de wereld en begin bij jezelf...............een betere samenleving maak jezelf............ dat was haar boodschap!

Prettige dagen nog voor iedereen

Geen opmerkingen: