Van harte welkom op mijn blog.

De naam van mijn blog zegt al genoeg; ik praat graag, maar schrijf ook graag, vandaar deze blog. Soms echter ben ik me bewust dat zwijgen ook goed kan zijn, ik schrijf dus zeker niet alles klakkeloos van me af......schrijf ik over u of jou wat je niet graag ziet, mail me dan even, dan wijzig ik de tekst.

Als u op deze blog wilt reageren dan kan dit op verschillende manieren. Klik op reacties en het wijst voor zich. Het is leuk als u uw naam eronder zet.

zaterdag 3 december 2011

Ik ben er weer!

Jarenlang was ik een fervent blogger op managerzorgvertelt en ook heb ik een jaar geschreven voor de campagne mijntijdvoordezorg van Actiz en nu bij Blogger. De site managerzorgvertelt is al maanden uit de lucht vanwege problemen op de site en de campagne mijntijdvoordezorg is afgelopen. En dus lag alles ineens stil.
Schrijven is een grote hobby van mij, ook een heerlijke uitlaatklep. Ik vind het heerlijk om dingen te delen met anderen, maar vind het zelf ook fijn om mijn ideeën en meningen van me af te schrijven of om mooie spreuken te vermelden. Ooit ga ik nog eens een boek schrijven zeg ik altijd.
De titel van deze blog is Gerda-praatgraag zoals je hebt kunnen lezen. Ja, ik praat graag en veel, alhoewel ik de laatste jaren ook enorm heb leren stil zijn. Vroeger als kind was ik vrij stil, maar naarmate ik ouder werd ging ik steeds meer praten. Ik ben inmiddels 50 en heb, zoals ik al schreef ook van de stiltes leren houden (mindfull leven). Daar ga ik zeker nog over schrijven op deze blog.
Ik schrijf Intuïtief, vaak uit mijn hart......dus bereid je voor, soms lopen zinnen niet en ook zijn er wel eens wat taalfoutjes te vinden. Mensen zeggen vaak tegen mij: 'je schrijft zoals je praat' en aangezien ik soms ook over mijn woorden struikel, weet je vast wat ik bedoel.
Als u mijn blogs leest en u wilt een reactie geven dan nodig ik u daar van harte voor uit, maken we de blog interactief!

Geen opmerkingen: